Shop Mobile More Submit  Join Login
Misora - Summer Vacation by Na-Nami Misora - Summer Vacation by Na-Nami
Misora Summer Vacation! The last wallpaper in Misora Official Site section.
Add a Comment:
 
:iconninja-artist-zero:
Ninja-Artist-Zero Featured By Owner Nov 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
*wistle* take it off Sonia!!!
geo: Yeah, take it off!! XD
Reply
:iconna-nami:
Na-Nami Featured By Owner Nov 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
lol
Reply
:iconninja-artist-zero:
Ninja-Artist-Zero Featured By Owner Nov 25, 2008  Hobbyist Digital Artist
LOL
Reply
:iconssbfanboy42:
SSBfanboy42 Featured By Owner Oct 26, 2008
Misora looks pretty. BTW, how old is she?
Reply
:iconna-nami:
Na-Nami Featured By Owner Oct 26, 2008  Hobbyist Digital Artist
hmm...10 or 11 years old
Reply
:icontesameria:
Tesameria Featured By Owner Sep 6, 2008
Gehehehe, Capcom sure knows how to make fan-service to the inner nerve sometimes ^^
Reply
:iconhsbinh1412:
hsbinh1412 Featured By Owner Sep 6, 2008
Where can you find these pictures?
Reply
:iconna-nami:
Na-Nami Featured By Owner Sep 6, 2008  Hobbyist Digital Artist
at Capcom main site [link]
Reply
:icondimensional-expander:
Dimensional-Expander Featured By Owner Aug 29, 2008  Hobbyist General Artist
Can I have the link to this wallpaper, please?
Reply
:iconna-nami:
Na-Nami Featured By Owner Aug 30, 2008  Hobbyist Digital Artist
just go to this site [link] and choose the icon that have a Misora pic button..the one that is pink in color
Reply
:icondimensional-expander:
Dimensional-Expander Featured By Owner Aug 30, 2008  Hobbyist General Artist
Did it already. Misora is so cute!
Reply
:iconna-nami:
Na-Nami Featured By Owner Aug 30, 2008  Hobbyist Digital Artist
yep, she is <3
Reply
:icondimensional-expander:
Dimensional-Expander Featured By Owner Aug 30, 2008  Hobbyist General Artist
:nod:
Reply
:icondragontamer272:
dragontamer272 Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Really cool Sonia wallpaper.
Reply
:iconna-nami:
Na-Nami Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
thanks ^^
Reply
:iconrocksubaru:
Rocksubaru Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Traditional Artist
yup she looks so..cool...XD
Reply
:iconna-nami:
Na-Nami Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
yes she is XD
Reply
:iconrocksubaru:
Rocksubaru Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Traditional Artist
^^ lol
Reply
:iconblackvegetable:
Blackvegetable Featured By Owner Aug 23, 2008
Another... awesome... job! The many faces of Misora-chan complete!
Reply
:iconmalikkitsune:
malikkitsune Featured By Owner Aug 23, 2008
It's funny because the art in this wallpaper is shittier compared to the art in the previous ones.
Reply
:iconmaikeru-sama:
Maikeru-sama Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Interface Designer
nice wallpaper, well time for RNR 3. hey to make ur life so much easier, download this [link] . Its like a shortcut app and removes all the cluttery icons from the desktop.
Reply
:iconna-nami:
Na-Nami Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
Thanks ^^
oh...Rocket Dock...I use that before my comp got format ^^;
I might as well install it again XD
Reply
:iconmaikeru-sama:
Maikeru-sama Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Interface Designer
well yeah...
Reply
:iconmegamanmaster64:
MegamanMaster64 Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist General Artist
awesome! you rock naj!
Reply
:iconna-nami:
Na-Nami Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
thanks lol XD
Reply
:iconmegamanmaster64:
MegamanMaster64 Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist General Artist
your welcome lol.
Reply
:iconmissingno-master:
Missingno-Master Featured By Owner Aug 23, 2008
*passed out* hmmm??? YEAH!!! *downloads*
Reply
:iconna-nami:
Na-Nami Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
lol XD
Reply
:iconmissingno-master:
Missingno-Master Featured By Owner Aug 23, 2008
XD
Reply
:iconharbluia:
Harbluia Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist General Artist
Subaru seems to be quite happy in this picture X3
Reply
:iconna-nami:
Na-Nami Featured By Owner Aug 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
yesh he is lol XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 23, 2008
Image Size
818 KB
Resolution
1280×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,574
Favourites
28 (who?)
Comments
31
Downloads
69
×